viernes, 13 de diciembre de 2019

Médicos-pacientes

MÉDICOS-PACIENTES


PRESENTACIÓN

Hola !!!
Benvidos ó meu blog onde explicarei 3 apartados que realizamos eu,Mario,e meu 
compañeiro Hugo para empezar a nosa aventura empresarial con Médicos-pacientes.
Unha aplicación que consistirá en recordar a todos eses pacientes maiores de idade 
súas citas médicas(lugar e hora),especialmente ós maiores de 60 anos.
Empezarei falando sobre o modelo de negocio:

MODELO DE NEGOCIO:
O modelo de negocio é un sistema de planificación que permite ensinar dunha forma
gráficao que a empresa pode ofrecer, as vantaxes que ten, a forma en que obterá os
ingresos, as actividades clave que a empresa realizará, (a división en actividades 
centradas na organización e construción da empresa, diferenciándoas das actividades
primariasencargadas da venda do produto), tendo en conta os asociados cos que se 
tratará a empresa (socios, patrocinadores, provedores do produto ...), os recursos 
dispoñibles para a empresa (persoal, maquinaria, recursos económicos, vendas locais ...)
os custos da estrutura da empresa e as rutas de ingresos a través das cales a empresa
obterá beneficios.
O modelo de negocio utilízase para saber a que tipo de clientes  quere enfocar a compañía. 
Por exemplo, no noso caso temos unha empresa ou app dirixida a un público superior aos 
60 anos, isto non quere dicir que non sea válido para outro tipo de idades senón que está 
enfocado a ese tipo de xente, pero o uso é recomendado para todas as idades. Non se 
trata de producir beneficios, mais ben de axudar a xente, de favorecerlle as súas vidas 
unha ferramenta de uso diario. Estas persoas maiores de 60 suelen ir con máis 
continuidade ó médico e poderían esquecer a hora da cita ou a sala que lles toca e 
aforraríalles traballo o persoal sanitario. Faríamos chegarlle as novas de esta aplicación
mediante anuncios da seguridade social na televisión e na prensa escrita.
Aquí vós deixo o noso modelo de negocio da nosa aplicación médico-paciente:








Aquí vos deixo o enlace ó blog do meu compañeiro Hugo: "Sports Time"

 PROPOSTA DE VALOR:

A proposta de valor é unha estratexia das moitas que se producen no ámbito empresarial
para aumentar a demanda a través da configuración óptima da oferta. Isto faise tendo 
en conta o problema que o cliente quere resolver, que se espera do produto e que non lle
gustaría que fose o produto. Tamén hai que ter en conta o que é o produto, que serie de 
problemas pode solucionarse e que se pode ofrecer separadamente destes problemas 
(descontos, envíos de pedidos...). 
O seu uso no mundo empresarial é importante en aspectos de publicidade nos que o 
cliente pode ver o que se mencionou anteriormente, polo que tamén serve para potenciar 
as vantaxes do produto contra a competencia e así facer un produto máis competitivo no
mercado. É, por iso, que a proposta de valor é un punto central nos modelos de negocio. 
Tamén serve para facer acordos con outros emprendedores ou posibles novos socios que 
ao ver a proposta de valor capta a súa atención e poden estar interesados ​​no acordo que 
se pode tratar.
Ao ver estes aspectos nos que se usa, a proposta de valor reafírmase como unha parte
importante a ter en conta na creación dunha empresa e no seu produto, polo que tamén é
 un pilar fundamental na parte de marketing. É unha ferramenta necesaria para que a xente
 entenda como é o produto e cales son os problemas que poden resolvelos se obtén tal
 servizo ou obxecto.
Sobre a nosa app he de dicir que o marketing non é necesario nela, utilizaría moita xente,
 e diso estou seguro porque a xente falaría entre eles e correríase o rumor da aplicación.




Aquí vós deixo a nosa proposta de valor:








E por último remataremos con o:
MAPA DE EMPATÍA:
Agora toca falar do mapa de empatía,o mapa de empatía é unha forma esquemática
de describir ó cliente da túa empresa. Agora explicaremos para que serve:
O mapa de empatía serve para entender mellor ó cliente ou público obxetivo. Non é
máis que poñernos na mentalidade do consumidor para ter un coñecemento máis profundo
sobre el, súa personalidade, seu entorno, súa visión do mundo e súas necesidades e 
desexos.
Creo que é totalmente necesario á hora de empezar cunha empresa xa que pode 
axudarte a resolver dúbidas á hora de estructurala.
O que facemos ao traballar co Mapa de Empatía é poñernos na pel do cliente.  
O obxetivo é intentar definir súa situación, ao marxen do noso negocio.  
Isto sería o máis básico e principal do mapa de empatía



Aquí vos deixo a nosa realización:
















MOITAS GRAZAS,ESPERO QUE VOS GUSTARA

No hay comentarios:

Publicar un comentario